Próba marketingu i komunikacji

Panie: Ewa Godlewska i Magdalena Łukowska z Centrum Informacji i Planowania  Kariery Zawodowej we Wrocławiu, 30.01. 2018r. przeprowadziły z uczniami kl.2 lic. grę symulacyjną CHŁOPSKA SZKOŁA BIZNESU.

Najlepsi gracze: Jerzy Frankiewicz – 102 pkt.,

Ekonomiczna gra symulacyjna Chłopska Szkoła Biznesu w atrakcyjny sposób ukazuje mechanizmy funkcjonowania gospodarki wolnorynkowej, promuje postawy przedsiębiorcze, rozwija kompetencje społeczne graczy, ich wiedzę o sobie.

W trakcie gry uczestnicy nie tylko poznają historię andrychowskiego ośrodka tkackiego, na bazie której powstała gra, ale również w praktyce (poprzez udział w rozgrywkach) przekonają się, jakie korzyści może przynieść jej wykorzystanie podczas szkoleń, warsztatów m.in. integrację grupy,trenowanie kompetencji społecznych – komunikacja w grupie, negocjacje, kształtowanie postawy przedsiębiorczej, rozwój kreatywności i myślenia strategicznego, kreowanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorcy i wiele innych. Uczestnicy wcieliliby się w role XVIII-wiecznych przedsiębiorczych rzemieślników z Andrychowa – tkaczy, kowali i piekarzy – którzy produkują swoje towary i wyjeżdżają na wyprawy handlowe do widocznych na planszy (historycznej mapie Europy) miast, tym samym biorąc udział w symulacji rzeczywistych mechanizmów rynkowych.