Dziennikarskie warsztaty kreatywne

Uczniowie klasy 2a (humanistyczno – medialnej) i 2c (medycznej) uczestniczyli  w zajęciach dotyczących promocji i kreowania wizerunku marki. Pan profesor Leszek Pułka zaprosił nas do Instytutu Dziennikarstwa  (Uniwersytet Wrocławski) na spotkanie Five o’brand – zawodowe życie kreatywnych. Wspaniali goście przygotowali świetne prelekcje i stworzyli niezapomnianą atmosferę. Wyjazd zorganizowała p. Kamila Możdżeń – Berbeć – nauczycielka edukacji medialnej i języka polskiego.

Kreatywnie zaprezentowali siebie i swoją działalność: Emilia Harabień – Customer Success Manager w Brand24, Dawid Tymiński – autor bloga Secondhand Dandy, Marcos Bravo – Co Founder w Bravo Culture and Business Training, Paweł Pawiński – strateg we wrocławskiej agencji Cięty Język oraz Bartosz Lenert – założyciel agencji reklamowej Laboratorium Strategii Marketingowych 360. Zajęcia prowadzone były w języku polskim oraz angielskim.  W podziękowaniu za udział w spotkaniu zostaliśmy obdarowani przez sponsora głównego zaproszeniem na jazdę próbną autem marki Lexusem 🙂

 

                                 

 

Autorką zdjęć jest niezastąpiona Weronika Mielnik.